AD ALTA
JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH
Lukač, E. (Ed.).: Metamorfózy edukácie I. Katedra andragogiky.
Prešov: FHPV PU, 2013, 144 p.
17
. Nakonečný, M.: Psychologie osobnosti. Praha: Academia,
1995, 336 p.
18. Prinzie, P. et al.,: Parent and child personality characteristics
as predictors of negative discipline and externalizing problem
behaviour in children. European Journal of Personality, 2004,
18, p. 73–102.
19. Ruisel, I., Halama, P.:
NEO Päťfaktorový osobnostný
inventár. Praha: Testcentrum, 2007, 43 p.
20
. Říčan, P.: Psychologie osobnosti: obor v pohybu. Praha:
Grada. 2010, 208 p.
21. Sleddens, E. F. C. et al.,: Development of the comprehensive
general parenting questionnaire for caregivers of 5–13 year olds.
The International Journal of Behavioral Nutrition and Physical
Activity, 2014, 14, p. 1–14.
22. Smith, C. L. et al.,: Maternal personality: Longitudinal
relations to parenting behavior and maternal emotional
expressions toward toddlers. Parenting: Science and Practice,
2007, 7, p. 305–329.
23
. Strejček, J.: Osobnost – pojem a podstata, utváření,
formování. In: Metodický portál [online]. 2009. [cit. 2017–09–
08]. Retrieved from: https://goo.gl/46TD61
24. Šnýdrová, I.: Psychodiagnostika. Praha: Grada, 2008, 144 p.
25. Šturák, P.:
Výchovné činitele rozvoja osobnosti. Theologos,
2005, 6(1), p. 187–199.
26. Tomšik, R.: Štatistika v pedagogickom výskume. Aplikácia
komparačných a korelačných metód pomocou programu
Microsoft Excel. Nitra: PF, UKF, 2016, 304 p.
27. Tomšik, R.: The Influence of Personality Traits on Academic
Achievement. i-psychologia, 2015, 12, p. 1–4.
Primary Paper Section: A
Secondary Paper Section: AN, AM, AO
- 231 -