AD ALTA
JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH
/6/CH3434/CMS1456382426802/bildungsbeduerfnisse_aelterer_
frauen_in_oe.pdf
9. Hasmanová Marhánková, J.: Konstruování představ aktivního
stárnutí v centrech pro seniory. In Sociologický časopis, vol. 46,
no. 2(2010), p. 211 – 234. ISSN 2336-128X. [cit. 2017-03-31].
Accessible
at:
http://sreview.soc.cas.cz/uploads/3bc19175b82e08df28efe9eb21
e4793d3ff00fa9_Hasmanova.pdf
10. Haškovcová, H.: Fenomén stáří. Praha: HBT, 2010. 368 p.
ISBN 978-80-87109-19-9.
11. Határ, C.: Kvalita života inštitucionalizovaných seniorov v
edukačnom kontexte. Nitra: UKF, 2014. 73 p. ISBN 978-80-
558-0701-0.
12. Heřmanová, E.: Koncepty, teorie a měření kvality života.
Praha: SLON, 2012. 239 p. ISBN 978-80-7419-106-0.
13. Hrozenská, M. et al.: Sociálna práca so staršími ľuďmi a jej
teoreticko-praktické východiská. Martin: Osveta, 2008. 181 p.
ISBN 978-80-8063-282-3.
14. Jedličková, P.: Edukácia zdravotne znevýhodnených
dospelých a seniorov v rezidenciálnych zariadeniach. Nitra:
UKF, 2014. 164 p. ISBN 978-80-558-0611-2.
15. Kobylarek, A. Integration of Elderly Citizens through
Learning. In The New Educational Review, vol. 22, no. 3-
4(2010), p. 309-314. ISSN 1732-6729.
16. Lenhardtová, M. et al.: Kooperatívna edukácia detí a
seniorov v rezidenciálnych zariadeniach. Prešov: PU, 2015. 197
p. ISBN 978-80-555-1534-2.
17. Národný program aktívneho starnutia na roky 2014 – 2020.
[cit. 2017-03-26]. Accessible at: https://www.employment.g
ov.sk/files/ministerstvo/konzultacne-organy/rada-vlady-sr-
ludske-prava-narodnostne-mensiny-rodovu-rovnost/narodny-
program-aktivneho-starnutia-roky-2014-2020.pdf
18. Palán, Z.: Výkladový sl
ovník vzdělávání dospělých. Praha:
DAHA, 1997. 159 p. ISBN 80-902232-1-4.
19. Porubská, G., Ďurdiak, Ľ.: Manažment vzdelávania
dospelých. Nitra: SlovDidac, 2005. 212 p. ISBN 80-969303-0-3.
20. Prusáková, V.: Teoretické východiská analýzy vzdelávacích
potrieb dospelých. In Prusáková, V. et al. Analýza vzdelávacích
potrieb dospelých. Teoretické východiská. Banská Bystrica:
UMB, 2010a, p. 13-44. ISBN 978-80-557-0086-1.
21. Prusáková, V.: The Andragogical Base for the Analysis of
Educational Needs. In The New Educational Review, vol. 22,
no. 3-4(2010b), p. 315-330. ISSN 1732-6729.
22. Průcha, J.: Andragogický výzkum. Praha: Grada, 2014. 152
p. ISBN 978-80-247-5232-7.
23. Repková, K.: Dobrovoľníctvo v kontexte aktívneho starnutia:
konceptuálna evolúcia a pretrvávajúce stereotypy. In Rodina a
práca, no. 4, 2012a. 46 p. ISSN 1336-7153.
24. Repková, K.: Dobrovoľníctvo v sektore dlhodobej
starostlivosti a aktívne starnutie. In Sociológia, vol. 44, no.
4(2012b), p. 451-475. ISSN 1336-8613. [cit. 2017-06-12].
Accessible at: http://www.sav.sk/journals/uploads/09101210Re
pkova2%20-%20OK.pdf
25. Simon, G., Gerdenitsch, C.: Geragogisches Grundwissen.
Untersuchung zur Qualitätssicherung für Bildung in der
nachberuflichen Lebensphase. Endbericht an das
Bundesministerium für Arbeit, Soziales und
Konsumentenschutz. 2012. 68 p. [cit. 2017-03-26]. Accessible
at: https://www.sozialministerium.at/cms/site/attachments/0/9/
5/CH3434/CMS1451944040178/soziale-themen_seniorinnenp
olitik_lebenslanges-lernen_qualitaetssicherung_geragogisches-
grundwissen.pdf
26. Švec, Š. (ed.).: Slovenská encyklopédia edukológie.
Bratislava: UK. 2015. 1391 p. ISBN 978-80-223-3747-2.
27. Švec, Š. et al.: Metodológia vied o výchove. Kvantitatívno-
scientistické a kvalitatívno-humanitné prístupy. Bratislava: IRIS,
1998. 303 p. ISBN 80-88778-73-5.
28. Tokárová, A.: K metodologickým otázkam výskumu a
hodnotenia kvality života. In Tokárová, A. (ed.). Kvalita života v
kontextoch globalizácie a výkonovej spoločnosti. Prešov: PU,
2002, p. 11-29. ISBN 80-8068-087-6.
29. Vágnerová, M.: Vývojová psychologie. Praha: Portál, 2000.
522 p. ISBN 80-7178-308-0.
30. Zákon č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách v znení
neskorších predpisov. [cit. 2017-04-02]. Accessible at:
https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2008/448/
31. Zimermanová, M.: Cooperation between Children and
Seniors and Its Impact on the Quality of Life in Residential Care
Conditions. In The New Educational Review, vol. 33, no.
3(2013), p. 19-32. ISSN 1732-6729.
Primary Paper Section: A
Secondary Paper Section: AM
- 77 -